Paleo Lunch – Rosbief-wraps en chia pudding

Rosbief wraps en chia pudding

Een lunch kun je zo luxe en uitgebreid maken als je zelf wilt. Zoals deze bijvoorbeeld: kleine rosbief-wraps met sla, mango en avocado. Plus een heerlijk toetje van chia pudding met wat fruit. Zo is gezond eten op je werk echt niet moeilijk meer, en het kost bovendien weinig extra tijd om een lunch als deze te maken.

Bang dat de chia pudding gaat lekken in je tas? Hoeft niet, want deze RVS lunchtrommels en snackdoosjes hebben een lekvrij deksel. Wel zo handig. Want pudding hoort in je mond, en niet onderin je tas.

Paleo Lunch - Rosbief-wraps en chia pudding
 
Voorbereiding
Kooktijd
Totale tijd
 
Het maken van deze lunch is zo gebeurd: de chia pudding zet je de avond van tevoren al klaar in de koelkast (in 2-3 minuten is dat gebeurd) en de grote lunchtrommel maak je 's ochtends. Al met al een kwartiertje werk, maar des te meer eetplezier in je lunchpauze.
Auteur:
Personen: 2
Ingrediënten
Chia pudding
  • Kokosmelk - 400 ml
  • Chia zaad - 4 el
  • Vanillepoeder - ¼ tl
  • Fruit - naar keuze
Rosbief -wraps
  • Rosbief - 100g, gesneden
  • Mango - 1, rijp
  • Avocado - 1, rijp
  • Baby romaine sla - 1 kropje
Bereiding
Chia pudding
  1. Meng kokosmelk met chia zaad en vanillepoeder en laat dit af gedekt in de koelkast tenminste 2 uur indikken.
  2. Serveer met vers f ruit.
Rosbief-wraps
  1. Schil de mango en snijd het vruchtvlees in reepjes.
  2. Halveer de avocado, verwijder de pit en snijd het vruchtvlees in plakjes.
  3. Neem telkens een plakje rosbief en wikkel dit om een reepje mango en een plakje avocado.
  4. Leg iedere rosbief -wrap op een blaadje baby romaine sla.
 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.